“Sony 4K HD; actiecamera met Wifi & GPS”

Review Sony 4k hd actiecamera

Sony introduceert een serie HD action camera's van hoge kwaliteit, welke voorzien zijn van wifi en GPS functionaliteiten. Met de Sony FDR-X1000V Action Cam kunnen opnamen worden gemaakt op de ongekend hoge beeldkwaliteit van 4K HD. Deze beelden kunnen, met behulp van de Highlight Movie Maker functie, gemakkelijk worden opgemaakt, gemonteerd en gedeeld op het internet.
Verder vallen de Sony hd actiecamera's op door de ingebouwde Wifi en GPS functie. De beeldkwaliteit in omgevingen waar het duister is, worden direct verbeterd door de aanwezige en uiterst gevoelige CMOS lichtsensor. Het weinige licht wordt door deze sensor optimaal benut om de beelden toch scherp en met minimale ruis vast te leggen. De krachtige processor in de Sony 4k action cam maakt het mogelijk om opnamen tot 100 Mbps snel en vloeiend te verwerken.

Een andere mooie feature van de Sony 4k HD actiecamera is de Zeiss Tessar lens met extra brede panoramische beeldhoek van maarliefst 170 graden. Deze lens maakt het vastleggen van uitgestrekte landschappen en luchtfoto's tot een ware sensatie. De 4k Sony action cam zal dus ook voor liefhebbers van drones en rc vliegtuigjes een welkome aanwinst zijn. Ook de op de camera aanwezige Steadyshot technologie, die lichte trillingen uit opnamen verwijdert, draagt eraan bij dat deze action cam geschikt is voor opbouw op een drone, rc vliegtuig of terreinfiets.

De microfoon van de Sony hd action camera is voorzien van noise cancelling. Deze audiotechniek onderdrukt wind- en achtergrondlawaai. De Sony 4K x1000v camera is het paradepaardje uit de reeks Sony actiecamera's en kost ongeveer 449,00 Euro.