“IP camerabeveiliging tegen lage kosten met de Netgear Arlo”

Review Netgear Arlo IP bewakingscamera

Bent u gesteld op uw privacy? Zoekt u een eenvoudige en betaalbare camera oplossing om uw woonhuis, kantoor en/of vakantiewoning te beveiligen tegen ongewenst bezoek? Het Netgear Arlo HD bewakingscamera systeem voorziet in deze behoefte. Zonder technische voorkennis kan iedereen deze draadloze IP bewakingscamera's plaatsen en direct in gebruik nemen. Via uw smartphone en tablet kunt u op iedere plek en op ieder moment zien wat er in en rond uw huis gebeurt. De Netgear Arlo wifi camera's bieden HD beeldkwaliteit en zijn zowel binnen als buiten inzetbaar. De weersbestendige IP bewakingscamera's van Netgear zorgen ervoor dat ongewenste bezoekers overdag en s'nachts haarscherp in beeld worden gebracht.
De Netgear Arlo kan als volgt worden geplaatst: U kiest een locatie uit en plaatst een Netgear Arlo draadloze bewakingscamera met behulp van de meegeleverde bevestigingsmaterialen. Er hoeft geen stopcontact in de buurt te zijn; de draadloze netcam werkt namelijk op batterijen die tot 6 maanden meegaan. Met behulp van de Netgear Arlo smartphone app kunt u overal en altijd opgenomen beelden bekijken in HD kwaliteit. Doordat de Netgear Arlo beveiligingscamera's ook voorzien zijn van een bewegingssensor, kunnen ze ook automatisch beelden naar uw telefoon sturen wanneer beweging is gedetecteerd. De beelden worden automatisch opgenomen in uw eigen cloud opslag, zodat u ze later terug kunt kijken. Het Netgear Arlo bewakingscamera systeem voorkomt woninginbraak en vandalisme en is altijd direct klaar voor gebruik. Met slechts één druk op de knop kunnen aanvullende IP camera's worden toegevoegd om meer ruimten in huis te beveiligen.