“Draadloze digitale deurspion met camera; veilig en gebruiksvriendelijk!”

Review draadloze deurspion camera met lcd

De moderne techniek maakt het mogelijk dat u volledig draadloos en met het grootste gemak kunt zien wie er aan uw voordeur staat! Of het nu dag of nacht is, op ieder moment is met deze draadloze deurcamera (ook wel digitale deurspion genoemd) zichtbaar wie er heeft aangebeld. U kunt deze draadloze deur camera met draadloos LCD scherm zo instellen dat deze bij iedere aanbel-actie een filmpje of foto neemt. Ook als u niet thuis bent of om andere redenen niet open doet, kunt u terugzien wie er bij u aan de deur is geweest.
Bovendien is het met de bewegingsdetectie op deze digitale deurspion mogelijk om automatisch een foto te nemen van iedere beweging nabij uw voordeur. De SD kaart in de deur camera biedt ruimte aan duizenden foto's. Het deurspion bewakingssysteem is voor iedereen begrijpelijk en zeer eenvoudig te plaatsen. In 3 fasen is de deurspion op vrijwel iedere voordeur te monteren. Het draadloze deur camera systeem werkt op 3 AA penlite batterijen en kan hierop doorgaans 3 à 4 maanden functioneren. Voor een aantrekkelijke prijs kunt u dit praktische deurspion systeem uit voorraad bestellen bij Spysecurityshop.nl

Een tweede optie is het geavanceerdere IP camera systeem met 5 inch LCD scherm. Deze deurspion camera werkt op soortgelijke wijze, maar biedt een hogere beeldkwaliteit. In geval van een inbraak of overval kunnen scherpe beelden bijdragen aan het vinden van daders. Bovendien is dit draadloze deurspion systeem ook aansluitbaar op een TV scherm. Optioneel kan deze draadloze beveiligingscamera op iedere locatie in Nederland worden geïnstalleerd.